Wegens onderhoudswerkzaamheden kunnen bepaalde klanten stremming ondervinden bij plegen of ontvangen van gesprekken.
We streven ernaar zo snel als mogelijk de onderhoudswerkzaamheden af te ronden.
Ja. Als je beltegoed op is kun je zelf niet meer bellen, maar je kunt wel gesprekken ontvangen.
Opwaarderen kan op twee manieren: via deze website of via de op deze website aangegeven verkooppunten. In beide gevallen krijg je een voucher code die je als volgt dient in te toetsen:
*100*(voucher code)# gevolgd door [send/bellen]
Het opwaarderen in het buitenland kan op dezelfde manier zoals je in Nederland gewend bent: via voucher code die je verkrijgt bij het aanschaffen van beltegoed via deze website of via de verkooppunten. Deze voucher code dient je als volgt in te toetsen:
*100*(voucher code)# gevolgd door [send/bellen]
Bij Telesur Mobiel is de voicemail standaard ingeschakeld wanneer je onbereikbaar bent. Voor het aan- of uitmaken, bel 1233 en volg de instructies.
Je bespaart je familieleden, vrienden en kennissen met een Telesur Mobiel Nederland of Tele G aansluiting inderdaad de nodige belkosten, aangezien zij je nu voor hetzelfde tarief kunnen bellen als wanneer je in Suriname zou zijn.
Bij een Samsung: Instellingen -> Connections --> Mobile Networks --> Access Point Names --> telesur--> dataxs.mobi
Iphone: Instellingen --> Mobiel Netwerk --> Mobieledatanetwerk --> APN --> dataxs.mobi
Let op! Bewaar de plastic kaart, waar uw SIM-kaart in zat, goed; hierop staat uw PUK-code.
Werkt het niet?
Als de SIM-kaart niet werkt in uw telefoon, heeft uw telefoon wellicht een SIM-lock. Wanneer uw toestel een dergelijk slot bevat kunt u niet meleen de Telesur Mobiel SIM-kaart gebruiken. Voor toestellen ouder dan een jaar kunt u bij uw oude provider gratis een code aanvragen waarmee u de SIM-lock eraf haalt.
Pincode veranderen
De pincode kunt u veranderen door de volgende handeling te verrichten:
Toets: * 04 "(oude pincode) * (nieuwe pincode)*(nieuwe pincode)#
PUK-code
Wanneer u driemaal de verkeerde PIN-code heeft ingetoetst, wordt uw SIM-kaart geblokkeerd. U kunt deze opheffen met uw PUK-code. De PUK-code vindt u onder de kraslaag op de plastic kaart waarin uw SIM-kaart zat. Om de blokkering op te heffen toets: **05*(PUK-code)*(nieuwe pincode)*(nieuwe pincode)#
BELTEGOED
Opwaarderen via e-voucher
Uw beltegoed waardeert or op met de Telesur e-voucher.
1. You read of instructies op from e-voucher of op www.telesur.nl
2. Toets: *100*(e-voucher code)# gevolgd door (send/bellen]
Activeer de 250 minuten bundel door 'Voice 250' te Sms’en naar 101.
Activeer de 500 minuten bundel door 'Voice 500' te Sms’en naar 101.
Beltegoed wordt afgetrokken van het hoofdsaldo wanneer je belt, Sms’jes verstuurd of Data gebruikt naar andere aanbieders.
Sms'en met de bonus tegoed van de VoiceBundel is niet opgenomen in deze service.
Nee, je kunt slechts een bundel per keer activeren. Zo gauw het verlopen is, kun je gerust een andere bundel activeren.
Met meer dan € 20, kun je elk gewenste bundel activeren.
Elke bundel heeft een geldigheidsduur van 30 dagen
Nee, dit is niet mogelijk. Je kunt zodra de bundel is vervallen, het gerust weer activeren.
Helaas kan dit niet. De bundel minuten zijn alleen binnen de geldigheidsduur van 30 dagen geldig. Wanneer deze verlopen kun je dan weer een bundel activeren.
Ja, dat kan!
Voice Bundels zijn van toepassing op alle verkeer met bestemming:
In de volgende gevallen is er sprake van buiten de bundel bellen:
Kortom, de Voice bundel is van toepassing op bellen naar vast en mobiel in Nederland en bellen naar vast en mobiel van Telesur in Suriname. De Voice bundel is ook te gebruiken, indien u in Suriname bent en belt met de ‘tweelandensim’.
Bel naar 0031637001233, voer vervolgens * in en gelijk daarna de pincode van je voicemail. De kosten per bericht zijn € 0,10. Trek je voicemail pincode na.