Opwaardeer mogelijkheden

Als gebruiker van de 'tweelandensim' kun je op verschillende manieren met je mobiel opwaarderen. Je registreert slechts één keer je gegevens en kunt daarna heel gemakkelijk opwaarderen. Welke manier past het beste bij jou?

Opwaarderen is hier mogelijk of via de verkooppunten. In beide gevallen krijg je een voucher met een opwaardeercode.
Toets deze code als volgt in:
*100*opwaardeercode#[send/bellen]
Ook in het buitenland kunt u op deze wijze opwaarderen.

SMS opwaarderen

Stuur een gratis SMS'je naar 101 en je krijgt direct het gewenste bedrag aan beltegoed opgewaardeerd. Meld je voor deze dienst aan in Mijn Telesur.

Opwaarderen in Mijn Telesur

Na de registratie in Mijn Telesur kan je via iedere gewenste bankpas automatisch het bedrag van de opwaardering laten afschrijven van je rekening. Eenmaal geregistreerd ontvang je een pincode, waarmee je beltegoed kunt kopen.
Bijvoorbeeld: SMS naar 101: '10 euro 12345'
De 12345 is een voorbeeld van de pincode die je hebt ontvangen.
Hierna wordt er € 10 van je bankrekening afgeschreven en toegevoegd als beltegoed op je Tweelandensim.
Note: Voor controle van je gegevens en de bankrekening wordt € 0,01 in rekening gebracht.

Automatisch Opwaarderen

Activeer maandelijks opwaarderen via Mijn Telesur. Bepaal zelf hoeveel je automatisch wilt opwaarderen.

Low Balance Top UP

Wil je voorkomen dat jouw beltegoed op raakt tijdens een gesprek? Registreer dan Via Mijn Telesur voor de Low Balance Top Up. Op het moment dat het beltegoed lager is dan € 3 zal er automatisch opgewaardeerd worden met € 10, €15 of € 20.

Activeer uw Simkaart (telefoon klaarmaken voor gebruik)

  1. Plaats de Telesur SIM-kaart in uw opgeladen telefoon.
  2. Zet de telefoon aan.
  3. Toets de pincode in en druk op (ok). Met deze handeling accepteert u de algemene voorwaarden van Telesur Mobiel.
  4. Het standaard beltegoed wordt automatisch opgewaardeerd.

Let op! Bewaar de plastic kaart, waar uw SIM-kaart in zat, goed; hierop staat uw PUK-code.

Werkt het niet?
Als de SIM-kaart niet werkt in uw telefoon, heeft uw telefoon wellicht een SIM-lock. Wanneer uw toestel een dergelijk slot bevat kunt u niet meleen de Telesur Mobiel SIM-kaart gebruiken. Voor toestellen ouder dan een jaar kunt u bij uw oude provider gratis een code aanvragen waarmee u de SIM-lock eraf haalt.

VEILIGHEID EN VERLIES

Pincode veranderen
De pincode kunt u veranderen door de volgende handeling te verrichten:
Toets: * 04 "(oude pincode) * (nieuwe pincode)*(nieuwe pincode)#

PUK-code
Wanneer u driemaal de verkeerde PIN-code heeft ingetoetst, wordt uw SIM-kaart geblokkeerd. U kunt deze opheffen met uw PUK-code. De PUK-code vindt u onder de kraslaag op de plastic kaart waarin uw SIM-kaart zat. Om de blokkering op te heffen toets: **05*(PUK-code)*(nieuwe pincode)*(nieuwe pincode)#

BELTEGOED
Opwaarderen via e-voucher

Uw beltegoed waardeert or op met de Telesur e-voucher.

  1. You read of instructies op from e-voucher of op www.telesur.nl
  2. Toets: *100*(e-voucher code)# gevolgd door (send/bellen]
Aanmelden
nieuwsbrief