Wegens onderhoudswerkzaamheden kunnen bepaalde klanten stremming ondervinden bij plegen of ontvangen van gesprekken
en bij het aankopen van simkaarten en online beltegoed.
We streven ernaar zo snel als mogelijk de onderhoudswerkzaamheden af te ronden.
Als gebruiker van de 'tweelandensim' kun je op verschillende manieren met je mobiel opwaarderen. Je registreert slechts één keer je gegevens en kunt daarna heel gemakkelijk opwaarderen. Welke manier past het beste bij jou?
Opwaarderen is hier mogelijk of via de verkooppunten. In beide gevallen krijg je een voucher met een opwaardeercode.
Toets deze code als volgt in:
*100*opwaardeercode#[send/bellen]
Ook in het buitenland kunt u op deze wijze opwaarderen.
Stuur een gratis SMS'je naar 101 en je krijgt direct het gewenste bedrag aan beltegoed opgewaardeerd. Meld je voor deze dienst aan in Mijn Telesur.
Na de registratie in Mijn Telesur kan je via iedere gewenste bankpas automatisch het bedrag van de opwaardering laten afschrijven van je rekening. Eenmaal geregistreerd ontvang je een pincode, waarmee je beltegoed kunt kopen.
Bijvoorbeeld: SMS naar 101: '10 euro 12345'
De 12345 is een voorbeeld van de pincode die je hebt ontvangen.
Hierna wordt er € 10 van je bankrekening afgeschreven en toegevoegd als beltegoed op je Tweelandensim.
Note: Voor controle van je gegevens en de bankrekening wordt € 0,01 in rekening gebracht.
Activeer maandelijks opwaarderen via Mijn Telesur. Bepaal zelf hoeveel je automatisch wilt opwaarderen.
Wil je voorkomen dat jouw beltegoed op raakt tijdens een gesprek? Registreer dan Via Mijn Telesur voor de Low Balance Top Up. Op het moment dat het beltegoed lager is dan € 3 zal er automatisch opgewaardeerd worden met € 10, €15 of € 20.
Om te achterhalen hoeveel beltegoed je nog hebt, toets je *101#[send/bellen].
Bij TMN is de geldigheidsduur van je totale beltegoed op je 'tweelandensim' 365 dagen houdbaar. Indien je gedurende 180 dagen (6 maanden) niet belt of opwaardeert, komen zowel het beltegoed als het telefoonnummers automatisch te vervallen. De SIM-kaart is dan niet meer te gebruiken geen aanspraak worden gemaakt op het vervallen beltegoed.
Let op! Bewaar de plastic kaart, waar uw SIM-kaart in zat, goed; hierop staat uw PUK-code.
Werkt het niet?
Als de SIM-kaart niet werkt in uw telefoon, heeft uw telefoon wellicht een SIM-lock. Wanneer uw toestel een dergelijk slot bevat kunt u niet meleen de Telesur Mobiel SIM-kaart gebruiken. Voor toestellen ouder dan een jaar kunt u bij uw oude provider gratis een code aanvragen waarmee u de SIM-lock eraf haalt.
Pincode veranderen
De pincode kunt u veranderen door de volgende handeling te verrichten:
Toets: * 04 "(oude pincode) * (nieuwe pincode)*(nieuwe pincode)#
PUK-code
Wanneer u driemaal de verkeerde PIN-code heeft ingetoetst, wordt uw SIM-kaart geblokkeerd. U kunt deze opheffen met uw PUK-code. De PUK-code vindt u onder de kraslaag op de plastic kaart waarin uw SIM-kaart zat. Om de blokkering op te heffen toets: **05*(PUK-code)*(nieuwe pincode)*(nieuwe pincode)#
BELTEGOED
Opwaarderen via e-voucher
Uw beltegoed waardeert or op met de Telesur e-voucher.